čtvrtek 24. prosince 2015

Šťastné a veselé.

A štědré. Vánoce. Svátky klidu a míru. Každý rok se dušujeme, že letos, LETOS se komerčním šílenstvím zlákat nenecháme a stejně nakonec slavíme bronzové, stříbrné, zlaté, platinové a křemíkové neděle ve frontách super-hyper. Poslední dobou se stalo velice novomódním být svátky slunovratu totálně zhnusen a otráven nebo se vznášet vysoko nad věcí a tvrdit, že JÁ mám vše nachystáno už od října, ne-li od začátku léta. Dárky, kapra, cukroví v mrazáku. Chybí jen sundat igelit z loňského stromečku.

Nejsem jiná. Tedy jsem, ale pořád stojím uprostřed stáda. Dárky mám pokupě jen tak tak, poslední balíček jsem vyzvedávala na poště předevčírem. Čokoládová poleva na cukroví neztuhla, takže se všechny zvonečky a rohlíčky spojily v krabici na balkóně v jednu ohromnou hnědou kouli. Stromeček jsem dozdobila teď a to sotva koukám únavou, počítám, že se ho ráno pořádně leknu. J. koupil kapra bez kůže, jsem opravdu velice zvědavá, co s ním míní podnikat dál, ale jelikož ryba je jeho záležitost, já jsem tu přes salát (do prdele, uvařit brambory!), nechám se překvapit.

Ale nevadí. Nic z toho.

Protože naše Vánoce šťastné, veselé a štědré jsou už teď....

... když jsem včera vybalila zásilku z antikvariátu a zjistila, že knihy v ní jsou podepsány autorem. Velmi příjemný bonus.

... když jsem přebrala od pána z Fedexu balík za mého muže a byla upozorněna, že pokud o něm nejsem zpravena, pravděpodobně se jedná o ježíška a nemám se koukat dovnitř. Nakonec vyšlo najevo, že je to dárek, který naježily mému muži naše postižené děti. Přišlo mi to jako nádherná myšlenka a rozhodla jsem se, že k hromádce "od dětí pro maminku a tatínka" přidám své podepsané knihy.

... když někdo, kdo se rozhodl umřít na podvýživu a celkové selhání organismu, sní po čtrnácti dnech misku polévky. To jsou potom Vánoce jako víno, to vám povím.

... když se někdo jiný zvedne na všechny čtyři a uleze metr. Prvně v životě. Pozdě, ale přece.

Tak šťastné, veselé a štědré Vánoce jsem nezažila už leta. A to jsem si ještě nerozbalila ani jeden dárek. To bude teprve jízda. Vsadím boty.


Všem, kdo v dnešní (nebo jiný) den zabloudí na tyto stránky, přejeme kouzelné Vánoce, bohatou nadílku a tolik štěstí, kolik snesete.
Prdlá Prvomatka s rodinou

5 komentářů:

  1. Krásné a pohodové Vánoce a v novém roce spoustu štěstí,radosti,lásky,ale hlavně pevné zdraví a splnění všech vašich přání a děti,ať Vám dělají radost každý den.Jarka a Kuba

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce a v roce 2016 spoustu dalších příjemných bonusů. =o)

    OdpovědětVymazat
  3. V příštím roce přeji samé takové dárečky,i když už nebudou "pod stromeček".

    OdpovědětVymazat
  4. Pan Kapištník21. ledna 2016 v 14:37

    Kapy kapy kapinky kap!

    OdpovědětVymazat

Poslední

 7. prosince 2021 v 19 hodin a 50 minut narostla našemu Matýskovi křídla.