středa 8. prosince 2021

Poslední

 7. prosince 2021 v 19 hodin a 50 minut narostla našemu Matýskovi křídla.

41 komentářů:

  1. Doma, v obklopení láskou, s vámi...
    Soucítím.

    OdpovědětVymazat
  2. Jste obdivuhodní... všichni... kdekoli. Objímám a posílám energii.

    OdpovědětVymazat
  3. A láska zůstala -

    ta smrti nezná.
    Držte se.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Už ho nic netíží, může letět, kam chce...
    Přeju hodně sil, víry a naděje.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. ráda čtu vaše příspěvky (už mnoho let...) - tento je moc smutný...držte se, hodně lásky celé rodině.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě se zase setkáte, v příštím životě, v jiné konstelaci a ano láska je věčná. Upřímnou soustrast a hodně síly do těžkých dnů. Brigita

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem tichý čtenář (už roky). Nevím, co napsat. Vše zní špatně. Je mi to moc líto. Držte se.
    Jste nejsilnější bytost, co znám. Nepochybuju o tom, že to zvládnete.

    OdpovědětVymazat
  8. Čtu Váš blog již mnoho let, tolikrát mi Vaše psaní pomohlo. Nyní bych ráda pomohla já, ale těžko hledám slova. Upřímnou soustrast, držte se, myslím na Vás. Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Je mi to strašně moc líto.....upřímnou soustrast!
    A ano, láska je věčná!!!
    Taktéž jsem další, převážně tichý čtenář, strašně moc ráda jsem Vás vždy četla, už BC Marodech. Moc, moc síly přeji
    Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Přijměte, prosím, vy i vaše rodina upřímnou soustrast. Děkuji zároveň za vaše psaní a sdílení životní cesty Matěje - těžce nemocného, ale milovaného, skvělého kluka s krásnýma očima. Alespoň tak jsem ho, díky vašemu blogu, mohla poznat.

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji vaší rodině hodně sil a lásky.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Prvomatko, jsem tak na čtvrtině cesty ke smíření a přijetí a vlastně ani nevím, zda ji zvládnu dojít až do konce s tak čistým srdcem jako Vy. Stále je ve mně mnoho smutku, vzteku a i závisti. Stále jsem svůj osud nepřijala. Chci se vrátit na začátek a udělat všechno líp. Být víc trpělivá, milující a nemyslet tolik na sebe. Být tady víc pro svoje děti. Snad jednou dojdu ke stejnému klidu jako Vy, navzdory tomu, co mě v životě ještě potká a že můj čas budoucí nebude tolik naplněný strachem z toho, co nás čeká a jak to zvládnu. Vám přeji v životě už jen dobré věci, abyste vše dokázala zvládnout a přijmout, srovnanou hlavu a pokoru v srdci již máte. Děkuji za Vaše upřímná sdílení, četla jsem všechna a každá Vaše zkušenost mě posunula dál.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá prvomatko, jsem také letitý tichý čtenář, je mi to tak líto. Přeji Vám všem upřímnou soustrast a mnoho sil a lásky. Kdyby bylo možné Vás podpořit a pohladit po duši nějak jinak než pár řádky tady, moc ráda bych to udělala. Držte se, Matýsek se nemohl narodit do lepší rodiny.

    OdpovědětVymazat
  14. Za projevenou soustrast děkujeme. Blog mi na cestě s dětmi moc pomáhal, vaše komentáře uklidňovaly a konejšily. Děkuji za vaši přítomnost i laskavá slova.
    PP

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za sdílení. Zdá se mi, že slova soustrasti ani nejsou na místě. Je to spíš slavnostní chvíle. Matýsek od vás dostal všechno, co může dítě od rodičů očekávat. Byli jste stateční a tvořiví. Zasloužíte obdiv a úctu. Věřím, že vás v životě čekají ještě dobré věci. A napište zase někdy, jak se máte. Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Připojuji se k Martině nade mnou, lépe bych to nedokázala vyjádřit.
    Leť vysoko, Matýsku, a ať se Ti tam ,,jinde" líbí.

    Upřímnou soustrast, je mi to moc líto.

    Radka

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně sil. Matýsek si lepší rodiče nemohl přát a určitě to i věděl.

    OdpovědětVymazat
  18. Svobodně se rozletěl, kam se mu jen zachtělo.... a tady dole po něm zůstala láska. Upřímnou soustrast...

    OdpovědětVymazat
  19. Je mi to veľmi veľmi ľúto.
    Odišiel obklopený veľkou láskou vašej skvelej rodiny.
    Danka

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Prvomatko,
    je mi to moc líto, upřímnou soustrast.

    Matýskovi by jeho rodiče leckdo záviděl, lepší si nemohl vybrat.

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer,
    jsem taky tichý letitý čtenář. Upřímnou soustrast přeji. Je mi to moc líto. Kolikrát jsem si říkala, jak může jeden/dva lidi dostat od osudu tolik naloženo a ustát to. A ještě s humorem. Byť místy černým. Mně osobně Vaše sdílení moc pomáhalo. Hlavně v dobách, kdy jsem se cítila na dně. Manžel taky trpí na epi záchvaty. Naštěstí jsou i období klidu, takže se dokážu vždy nějak dát dohromady. Každopádně při čtení Vašeho blogu si vždy uvědomím, že řeším úplný sr... blbosti. Držte se a hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  22. Milá PP, tolik lásky, kterou jsem vždy cítila z tvého psaní, jsem snad nikde jinde neviděla a nezažila. Matýsek měl štěstí na úžasnou rodinu. Upřímnou soustrast. Michaela

    OdpovědětVymazat
  23. Tak Maťulka už je v nebi mezi andělíčky. Shodou náhod jsem tam před čtyřmi lety 7. prosince také někoho v myšlenkách doprovodila. Vězme, že je jim tam lépe, snad o to víc, oč na zemi to měli těžší...
    Držte se, přeju hodně sil! Až budu každoročně v tento den zapalovat svíčku, přidám k ní další jméno. Neznám vás sice osobně, z vašeho života znám jen těch pár střípků zachycených na blogu, nicméně Máťův příběh sleduji téměř od začátku a je to pro mne velice silný zážitek. V tom negativním (je neskutečné, co vše jste si museli vytrpět a hlavně pak Matýsek), ale i v tom pozitivním. Máte s mužem nezdolnou sílu korunovanou úžasným smyslem pro humor. Je krásné takovéto lidi, byť jen virtuálně, potkat.
    Myslím na vás.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  24. Chyběla jim už jen křídla.
    Škoda že je neměli.
    Byli by mohli opustit svět, který nebyl strvořen pro ně.
    Odletěli by hned, jen mávnutím křídel.


    Jean-Louis Fournier
    Kam jedeme, tati?

    Matýskovi už narostla a odletěl do své země. Upřímnou soustrast a mnoho sil Vám i J.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  25. Mne je to veľmi ľúto a akokoľvek by sa vám všetkým dalo pomôcť alebo podporiť, urobila by som to. Tiež čítam už dlhé roky a obdivujem. Prajem, aby ste dokázali pozbierať energiu na každý ďalší deň ♥️

    OdpovědětVymazat
  26. Objímám na dálku. Matýsek si vybral tu nejlepší mámu na světě a věděl proč. Držte se! Lenka

    OdpovědětVymazat
  27. Mila prvomatko. Sleduji vas od zacatku, ale nikdy jsem nekomentovala. A ted...Mam pocit, ze at napisu, co chci, nevystihnu, co bych vam chtela rict. Snad jen. Jste neuveritelna a inspirativni zena. Vsichni ve vasem okoli maji obrovske stesti, ze vas maji. Drzte se. Nada

    OdpovědětVymazat
  28. Jednou jsem Vám psala, že Vás miluju. Pro to, jaká jste. Stále to platí a proto posílám hodně moc lásky a síly. Pro Vás, pro J i pro Šimonka.
    Je mi to moc líto.

    OdpovědětVymazat
  29. Dlouho jsem tu nebyla...objímám.
    Olga s Vojtou

    OdpovědětVymazat
  30. Je mi to strašně moc líto, upřímnou soustrast, držte se...

    OdpovědětVymazat
  31. Je mi to strašně moc líto.
    Držte se, moc na vás všechny myslim.
    Květa s Rozalií.

    OdpovědětVymazat
  32. po delší době jsem zabrousila k vám, a mám stažené hrdlo....Je mi líto, co musíte prožívat, četla jsem vás už na BC, pak na blogu....Držte se

    OdpovědětVymazat
  33. Po dlouhé době jsem přišla číst. Nevím co smysluplného říct. Upřímně je mi líto, čím jste si prošli a procházíte. Matýsek měl ve svém neštěstí obrovské štěstí na rodiče. Jste obdivuhodná žena. Čtení vašeho blogu mi mockrát pomohlo najít rovnováhu. Kéž bych vám pomoc mohla nějak oplatit.
    Kéž by zákon rovnováhy platil a tím pádem byste měla už jen růžové dny.
    S úctou k vám, upřímnou soustrast.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  34. Mila Prvomatko,
    casto na Vas myslim a neda mi to se nezeptat (i kdyz nevim, zda jeste zdejsi komentare ctete) - jak se mate? A co letni prazdniny?

    Zdravi

    Radka

    OdpovědětVymazat
  35. Dlho som nemohla otvoriť Váš blog...nechcela som vidieť tie napísané slová....až dnes, keď sama som postavená pred situáciu sprevádzania rodinného príslušníka na druhý breh, hĺadám u Vás silu.
    Je mi to veĺmi ĺúto.
    Ste bola vždy príkladom pre nás všetkých.
    Chcem Vám poďakovať za Vaše zdieľanie...
    Zo srdca Vám prajem len to dobré.
    Zlata

    OdpovědětVymazat
  36. Drahá, nechalas nás nahlížet do vašeho života spoustu let, současně rostly naše děti. Pak jsem šla dál a včera jsem si vzpomněla na články z přelomů roku, jak jsme různě všichni trochu slavili a trochu magořili ... tak posílám pozdravení z přelomu roku, myslím na vás, pozdravuju Matěje (jmenovce toho našeho neurodivergentního příslušníka) do nebe a jen chci poprosit: pokud někam píšeš, dej vědět. Budu moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu. Nebo to aspoň zkouším

      https://jednounohouvnebi.blogspot.com/?m=1

      PP

      Vymazat
  37. Vzpomněla jsem si na Matýska a posílám myšlenku všem...

    OdpovědětVymazat

Poslední

 7. prosince 2021 v 19 hodin a 50 minut narostla našemu Matýskovi křídla.